HAHA lite onödigt med lur

Funderar lite på varför jag sitter här och messar när jenny bor i nästa trapp typ.Ändå sitter vi och messar det är ju lite idiotiskt måste jag säga.

Sicken dag det varit!Är ganska så sur på min kille som inte inser hur viktigt det är för mig att jag känner mig viktig och att vissa tider eller dagar är speciella.Kanske förstod han nu efter mitt hmm "snack".Menar inte att allt annat är oviktigt men jag har ju tjatat och tjatat ett bra tag. Lite som vanligt med andra ord.Nåja det kanske löser sig på något sätt hoppas jag.Gör det inte det så snyftar jag väl en stund som alla andra gånger.

Är väligt trött idag.Lång dag men många oförutsägbara saker som hände oj oj.

Måste plugga järnet nu för att inte komma efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0