Fotoboken en perfekt present

Jag har nu funnit det perfekta sättet att minnas kärleken, sommaren och allt annat kul här i livet.
Visst är det underbart att kunna ta fram något annat än bara ett fotoalbum.Jag tycker det är jätte kul att kunna få fotona att bli en bok med text.Inte bara till mig själv utan kanske också till den där speciella andra hälften.Eller kanske bara för att kunna sitta i soffan en vinterdag och se tillbaka på vad sommaren hade att erbjuda.
Att kunna se vad man då ville sätta för ord på foton som man kanske senare i livet minns på ett annat sätt.
Att man kan skapa utan att själv vara en klipp och klistra tjej lockar mig verkligen.Att kunna välja stil och form efter ens egna behov och önskningar.Detta gör fotoboken personlig och gör det till en utmärkt present till någon när och kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0